domingo, 22 de março de 2020

BARAKA - Uma Viagem no Tempo, no Passado e na História dos Povos




2 comentários:

  1. Um mundo além das palavras. Com imagens captadas em 24 países, nos seis continentes do globo, Baraka busca traduzir visualmente a ligação do ser humano com a Terra. Um espetáculo visual deslumbrante que deve ser visto, sentido e vivido para ser compreendido...

    ResponderExcluir
  2. Opryszczka / HIV jest poważną i nawracającą chorobą, której nie można wyleczyć za pomocą leków lub zastrzyków przez amerykańskich lekarzy, ale najlepszym sposobem radzenia sobie z opryszczką jest przyjmowanie w tym celu naturalnych ziół, mam czerwone zdanie na temat DR JAMESa, wielkiego lekarza zielarki który wyleczył mnie z opryszczki swoim potężnym lekiem ziołowym. Skontaktowałem się z nim, aby dowiedzieć się, jak może mi pomóc, a on powiedział mi, żebym nigdy nie martwił się, że pomoże mi z naturalnymi ziołami! Po 2 dniach kontaktu z nim powiedział mi, że lek jest gotowy i wysłał mi go za pośrednictwem UPS SPEED POST i dotarło do mnie po 4 dniach użyłem leku zgodnie z jego instrukcjami (rano i wieczorem) i zostałem wyleczony! To naprawdę jak sen, ale jestem bardzo szczęśliwy! dla osób cierpiących na opryszczkę i inne choroby, takie jak efekt odbytnicy, uszkodzenie jelit, niedrożność jelit, choroba jajników, rak, niedoczynność tarczycy, opryszczka, POChP, HIV, zapalenie stawów, borelioza, Hpv, infekcje, choroby wątroby, choroby autoimmunologiczne, choroba Parkinsona, Toczeń, nefrologia i nadciśnienie, neurologia, położnictwo, ginekologia i zdrowie kobiet, onkologia, pediatria, płucny, ostra mielofibroza, objawy ALZHEIMERA, rak piersi, cukrzyca, utrata włosów i leczenie włosów, miażdżyca miażdżycowa.
    powinienem skontaktować się z nim po lek ziołowy, ponieważ jestem żywym zeznaniem i zostałem wyleczony z opryszczki, a jego lek jest legalny. Wysłałem mu to, o co prosił, a on przysłał mi swoje lekarstwo, które wziąłem przez 2 dobre tygodnie, a dziś jestem tutaj z wynikiem negatywnym. Kiedy poszedłem na test, byłem tak szczęśliwy po zażyciu jego ziołowych leków, że oddałem hołd jego krajowi, aby świętować z nim na jego afrykańskim festiwalu, który, jak mi powiedział, zdarza się co roku. możesz się z nim skontaktować przez VIA E-mail drjamesherbalmix@gmail.com lub numer WhatsApp: +2348152855846

    ResponderExcluir

Fiquem a vontade para comentar, as sugestões serão bem vindas, palavrões e ofensas serão deletadas.